2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
برترین پکیج بسته آموزش فروشندگی و بازاریابی - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 54
بازديد ديروز : 624
كل بازديدها : 278782

دیگر امکانات

با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان

کاربر گرامی،سلام.به دنبال برترین پکیج بسته آموزش فروشندگی و بازاریابی - اورجینال هستید؟ما بسته آموزشی بسته آموزش فروشندگی و بازاریابی - اورجینال را برای پیشرفت و رشد مهارتهای شما آماده کرده ایم.با مشاهده محصول بسته آموزش فروشندگی و بازاریابی - اورجینال در حرفه یا مهارت یا موضوع مورد علاقه خود به بالاترین سطح رسیده و به موفقیت نزدیک می شوید.

این پکیج یعنی بسته آموزش فروشندگی و بازاریابی - اورجینال بصورت خرید پستی عرضه شده است یعنی شما ابتدا محصول بسته آموزش فروشندگی و بازاریابی - اورجینال را تحویل می گیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت می کنید.


بسته آموزش فروشندگی و بازاریابی - اورجینال

این بسته آموزشی، حاوی مطالب مفید و کاربردی در زمینه فروشندگی و بازاریابی است که مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق را به زبانی ساده و به شکلی کاملاً عملی آموزش می‌دهد. لذا این بسته برای تمامی فروشندگان و بازاریابان در تمامی اصناف مفید خواهد بود.

فروشندگان و بازاریابان از طریق مطالب جذاب این بسته آموزشی (که همراه با فیلم‌های آموزشی، مصاحبه و تصاویر ارائه شده‌اند) با روش‌های تأمین کالا، تبلیغ، چیدمان و دکوراسیون، ارتباط با مشتری