2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بسته آموزش قرآن برای کودکان اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 159
بازديد ديروز : 624
كل بازديدها : 278887

دیگر امکانات

کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید

سلام بر مشتریان گرامی فروشگاه ایرانمارکت, شما به پیج آموزش قرآن برای کودکان اورجینال وارد شده اید. محصول جدید این سایت ، آموزش قرآن برای کودکان اورجینال شما را به اهدافتان میرساند .خرید از مارکت آنلاین بیست و چهار ساعت شبانه روز بصورت پرداخت پول در درب منزل یا محل کار میباشد , یعنی شما بعد از تحویل گرفتن محصول آموزش قرآن برای کودکان اورجینال پول آنرا به مامور پست میپردازید.

کلمات کلیدی مهم:سایت خرید آموزش قرآن برای کودکان اورجینال– فروش سی دی آموزش قرآن برای کودکان اورجینال-خرید پستی آموزش قرآن برای کودکان اورجینال-خرید اینترنتی آموزش قرآن برای کودکان اورجینالخرید فیلم آموزش قرآن برای کودکان اورجینالدی وی دی آموزش قرآن برای کودکان اورجینال


آموزش قرآن برای کودکان اورجینال

این نرم افزار که با طراحی بسیار زیبا و جذاب برای کودکان تهیه شده است، از بخش های ندای ملکوت، آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن با صدای استاد محمدصدیق منشاوی و استاد شهریار پرهیزگار، همراه با صوت و ترجمه تشکیل شده است.

در بخش حفظ قرآن، آموزش حفظ 20 سوره کوتاه قرآن به روش تکرار سوره، تکرار دو آیه و روش ترکیبی به علاقه مندان کتاب وحی عرضه شده است.

همچنین در این بخش علاوه بر موارد فوق‌الذکر، نکاتی در