صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
لوح فشرده مجموعه آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 144
بازديد ديروز : 214
كل بازديدها : 275069

دیگر امکانات

کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید

بسته ( مجموعه آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال ) تکمیل کننده مهارتهای لازم شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود . این فروشگاه با ارائه بهترین ( مجموعه آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال ) شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند.
همکاران ما در ایران مارکت ، پکیج ( مجموعه آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال ) را در اسرع وقت بصورت پستی برایتان ارسال خواهند کرد.
شما ابتدا محصول ( مجموعه آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال ) را درب منزل دریافت می کنید سپس پول آنرا مطابق فاکتور به مامور پستی می پردازید (به این روش پرداخت در محل می گویند.)
جهت دریافت کالای ( مجموعه آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال ) در اسرع وقت و عدم برگشتی لطفا مشخصات و آدرس و کدپستی را بعد از کلیک روی دکمه خرید ، بصورت کامل پر کنید.چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری دارید روی عکس محصول کلیک کنید.


مجموعه آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال

نرم افزار آموزش زبان آلمانی رزتا استون اورجینال
آموزش زبان آلمانی به روش رزتا استون اورجینال
آموزش زبان آلمانی جدید رزتا استون در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته اورجینال


Rosetta Stone یکی از مجموعه های نرم افزاری بسیار قوی و جدید در زمینه آموزش زبانهای خارجی می باشد . این مجموعه در حدود 20 زبان بین المللی را در پکیج های مختلف آموزش می دهد . نحوه آموزش و طراحی نرم افزار به گونه ایی است که مخاطب نه