صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 127
بازديد ديروز : 37
كل بازديدها : 274838

دیگر امکانات

ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم
شما به صفحه اختصاصی آموزش پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال وارد شده اید.با آرزوی سلامت و بهروزی برای شما هموطنان گرانقدر.پکیج بی نظیر آموزش پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال بهترین مجموعه موجود در این زمینه می باشد.نکته مهم در آموزش پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال ،خرید بصورت پستی می باشد یعنی شما ابتدا بسته آموزش پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال را درب منزل یا محل کار تحویل می گیرید و سپس پول آنرا به مامور شرکت پست که با ایران مارکت قرارداد دارد،می پردازید.و این امر به شما بابت تحویل کالای آموزش پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال اطمینان خاطر می دهد.

آموزش  پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال

آموزش پریمایر Adobe Premiere Pro CS6 اورجینال

کاربران زیادی با این نرمافزار آشنایی دارند. در واقع اگر به دنبال نهایت نرمافزار کار با فیلم به صورت حرفهای هستید این ابزار بسیار برای شما مفید است. از این نرمافزار برای ساخت و میکس و مونتاژ فیلمها و انیمیشنهای مختلفی استفاده می شود.
به همراه نرم افزار و وازه نامه تخصصی



شش ساعت آموزش و 124 درس

آموزش نصب برنامه

آموزش پریمیر پرو CS6

شروع کردن یک پروژه

وارد کردن اجزاء