2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بسته مجموعه نرم افزارهای CNC شرکت ArtCam - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 173
بازديد ديروز : 178
كل بازديدها : 276395

دیگر امکانات

هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر

مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران ایران مارکت مجموعه مجموعه نرم افزارهای CNC شرکت ArtCam - اورجینال برایتان آماده شده است تا بتوانید به اهداف خود برسید و خود را به موفقیت برسانید.

بخش مهم در خرید های اینترنتی اطمینان از تحویل کالا ( مجموعه نرم افزارهای CNC شرکت ArtCam - اورجینال ) و سپس پرداخت وجه می باشد که فروشگاه ایران مارکت به این موضوع پرداخته و شما ابتدا پکیج مجموعه نرم افزارهای CNC شرکت ArtCam - اورجینال را تحویل می گیرید سپس مبلغ آنرا به مامور پستی می پردازید.


مجموعه نرم افزارهای CNC شرکت ArtCam - اورجینال

CNC ( Computer Numerical Control ) نشان دهنده کنترل دستگاه های مختلف به کمک مدارهایی می باشد که دستورات لازم به منظور حک ، برش ، تراش و . . . در آنها موجود بوده و بدون نیاز به کنترل دستی دستگاه ها امکان کار پیدا می کنند .
شرکت ArtCam یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای CNC به منظور انجام کارهای هنری دقیق بر روی چوب ، جواهرات ، نشان های فلزی یا چوبی و . .