2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بسته پکیج طلایی آموزش کامل گام به گام ویروس کشی - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 6 نفر
بازديد امروز : 89
بازديد ديروز : 154
كل بازديدها : 277272

دیگر امکانات

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.

بسته ( پکیج طلایی آموزش کامل گام به گام ویروس کشی - اورجینال ) تکمیل کننده مهارتهای لازم شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود . این فروشگاه با ارائه بهترین ( پکیج طلایی آموزش کامل گام به گام ویروس کشی - اورجینال ) شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند.
همکاران ما در ایران مارکت ، پکیج ( پکیج طلایی آموزش کامل گام به گام ویروس کشی - اورجینال ) را در اسرع وقت بصورت پستی برایتان ارسال خواهند کرد.
شما ابتدا محصول ( پکیج طلایی آموزش کامل گام به گام ویروس کشی - اورجینال ) را درب منزل دریافت می کنید سپس پول آنرا مطابق فاکتور به مامور پستی می پردازید (به این روش پرداخت در محل می گویند.)
جهت دریافت کالای ( پکیج طلایی آموزش کامل گام به گام ویروس کشی - اورجینال ) در اسرع وقت و عدم برگشتی لطفا مشخصات و آدرس و کدپستی را بعد از کلیک روی دکمه خرید ، بصورت کامل پر کنید.چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری دارید روی عکس محصول کلیک کنید.


پکیج طلایی آموزش کامل گام به گام ویروس کشی - اورجینال

ویروس برنامه ای کوچک حاوی مجموعه ای از کدها می باشد که مانند دیگر برنامه ها شامل متغیر ، ورودی و خروجی است . با این تفاوت که به کاربر و محیط اطراف خود خسارت وارد می کند. بنابراین هیچ وقت نباید ویروس را یک کد ساده فرض کرد بلکه ویروسها برنامه های مهمی هستند که خسارات بی شماری به سیستمهای مختلف وارد می کند.

روزانه هزاران ویروس نویس در سرتاسر دنیا به نوشتن و پخش ویروسها می پردازند اما