2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سی دی آموزش برنامه نویسی پردازش موازی بوسیله CUDA تکنولوژی برنامه نویسی GPU از NVIDIA

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 125
بازديد ديروز : 27
كل بازديدها : 275925

دیگر امکانات

ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم

بسته ( آموزش برنامه نویسی پردازش موازی بوسیله CUDA تکنولوژی برنامه نویسی GPU از NVIDIA ) تکمیل کننده مهارتهای لازم شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود . این فروشگاه با ارائه بهترین ( آموزش برنامه نویسی پردازش موازی بوسیله CUDA تکنولوژی برنامه نویسی GPU از NVIDIA ) شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند.
همکاران ما در ایران مارکت ، پکیج ( آموزش برنامه نویسی پردازش موازی بوسیله CUDA تکنولوژی برنامه نویسی GPU از NVIDIA ) را در اسرع وقت بصورت پستی برایتان ارسال خواهند کرد.
شما ابتدا محصول ( آموزش برنامه نویسی پردازش موازی بوسیله CUDA تکنولوژی برنامه نویسی GPU از NVIDIA ) را درب منزل دریافت می کنید سپس پول آنرا مطابق فاکتور به مامور پستی می پردازید (به این روش پرداخت در محل می گویند.)
جهت دریافت کالای ( آموزش برنامه نویسی پردازش موازی بوسیله CUDA تکنولوژی برنامه نویسی GPU از NVIDIA ) در اسرع وقت و عدم برگشتی لطفا مشخصات و آدرس و کدپستی را بعد از کلیک روی دکمه خرید ، بصورت کامل پر کنید.چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری دارید روی عکس محصول کلیک کنید.


آموزش برنامه نویسی پردازش موازی بوسیله CUDA تکنولوژی برنامه نویسی GPU از NVIDIA

عنوان اصلی : Parallel Computing with CUDA

با مشاهده این کورس آموزشی برنامه نویسی CUDA و CUDA C برای استفاده از امکانات و قابلیت های GPU های NVIDIA را به خوبی خواهید آموخت.
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی PluralSight است که بر روی 1 حلقه DVD به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 4 ساعت و 12 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش پردازش