صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش تصویری بسکتبال اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 86
بازديد ديروز : 37
كل بازديدها : 274797

دیگر امکانات

بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید

بسته ( آموزش تصویری بسکتبال اورجینال ) تکمیل کننده مهارتهای لازم شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود . این فروشگاه با ارائه بهترین ( آموزش تصویری بسکتبال اورجینال ) شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند.
همکاران ما در ایران مارکت ، پکیج ( آموزش تصویری بسکتبال اورجینال ) را در اسرع وقت بصورت پستی برایتان ارسال خواهند کرد.
شما ابتدا محصول ( آموزش تصویری بسکتبال اورجینال ) را درب منزل دریافت می کنید سپس پول آنرا مطابق فاکتور به مامور پستی می پردازید (به این روش پرداخت در محل می گویند.)
جهت دریافت کالای ( آموزش تصویری بسکتبال اورجینال ) در اسرع وقت و عدم برگشتی لطفا مشخصات و آدرس و کدپستی را بعد از کلیک روی دکمه خرید ، بصورت کامل پر کنید.چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری دارید روی عکس محصول کلیک کنید.


آموزش تصویری بسکتبال اورجینال

آموزش بسکتبال از مبتدی تا حرفه ایجیمز نای اسمیت یک پزشک کانادایی بود که به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و تابعیت آن کشور را گرفت .

در سال ۱۹۸۱ یعنی زمانی که دکتر نای اسمیت در دانشگاه ورزش اسپرینگ فیلد (واقع در ایالـــت ماسو چوست آمریکا )درس می داد.

رئیس دانشگاه از او خواست ورزشی ابداع و اختراع کند که دانشجو یان بتوانند در فصل زمستان در سالن به آن بپردازند تا آمادگی جسمانی خود را برای پرداختن به