صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی خریدآموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 6 نفر
بازديد امروز : 39
بازديد ديروز : 214
كل بازديدها : 274964

دیگر امکانات

امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید
و اکنون خدمتتان رسیدیم با بهترین پکیج خریدآموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)اورجینال .با مرور کردن این مجموعه { خریدآموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)اورجینال } شما به حد مهارت و آمادگی لازم برای گذراندن مسیر پیشرفت نائل خواهید آمد. دوستان عزیز توجه فرمایید که جهت اطمینان شما عزیزان ، بسته خریدآموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)اورجینال بصورت پستی خدمتتان ارسال می گردد و شما بعد از تحویل گرفتن مرسوله خریدآموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک (نقاط فوق العاده حساس)اورجینال پول آنرا مطابق فاکتور درب منزل یا محل کار می پردازید.

خریدآموزش دفاع شخصی بر اساس ضربه به نقاط دیم ماک  (نقاط فوق العاده حساس)اورجینال






شماره مجوز:853232/3463
کامل ترین مجموعه آموزش ویدئویی دفاع شخصی دیم ماک
از کار انداختن حریف با ضربه به نقاط حساس بدن !
با بهرهگیری از تمرینات ارائه شده در این مجموعه آموزشی فیلمهای فشرده ، قادر خواهید بود در هر محیط و شرایطی از خود دفاع کنید. دفاع در مقابل دزدان ، متجاوزان و تبهکاران مسلح به سلاح گرم و سرد :
دفاع با دست خالی در مقابل :
- متجاوز مسلح به چاقو
- متجاوز مسلح به سلاح گرم